April 28, 2012

GEMUK



Gemuk Gemuk Gemuk !


ehehe~ cute what!!!


 tengok sayangnya bapak dia kat anak dia..
bagi makan sampai gemuk dan tebal macam tu..
kuat pulak bapak dia angkat budak yang setebal itu !
suke guna perkataan TEBAL untuk GEMUK .


btw,i fancy fat person . comel . tembam .


siapa setuju kalau Cendol cakap 
" orang gemuk selalunya ceria dan kelakar . "

 betul tak? pendapat Cendol jee.. PEACE !





12 comments:

hazfee said...

kenapa cakap gemut tu tebal? hahahaha. gemok comel tapi susah la nak berjalan cepat :p

9n0L4 said...

ni dah terlebih tembam ni dear. hee. obes ni. ;)

Encik Atan said...

yup..agree...

Chic Na said...

setuju sgt. kawan2 akak yg montel memang sgt2 kelakar. lagi2 yg lelaki. :)

~Sweet Honesty~ said...

setuju setuju..org comel slalunya mmg klakar..hihi

Cik Nur said...

betull..cik nur gemuk..ceria dan kelakar.. :)
#perasantan..!hahahhaa

MawardiYunus said...

mereka adalh manusia comel

Dieyna said...

btul..... kerana sayangkan anak berat pun sanggup angkat...

etuza said...

kekadang bila dah meningakt umur biasa yg gemuk akan jadi tinggi. kekadanglah ya..

@ deqla manjew said...

aiyokk.. kalo deqla x larat nk dukung..entah2 dye yg dukung deqla..hahaha

sis92 said...

ni bukan gemok lagi ni , dah obesiti ni ..bahaya budak2 dari kecik kesihatan tak jaga..
tp mmg orang berisi ceria :D

C'Jai said...

Mak aiiii..chubby sungguh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...