May 2, 2012

Contengan Jalanan

Contengan Jalanan ! 




novel ni memang awwwsome sebab ada 2 cerita .
novel ni sangat best dan pasti terpikat ! rugi kalau tak baca !
HAHA .


OKAY ! ayat di atas bukannya CENDOL cakap . Buddies yang cakap . apa apa pun me myself memang TAK PERNAH BACA ! 
HAHA . 


stop merepek ! tengok bawah ni the real CONTENGAN JALANAN .





Rocking the street ? whoa !




night walking in ipoh city . stop by snap the picture . 
HEHE tak de keje .



written there 'orang berakar tidak berakal'
                   




         gambar ni paling cool ! hey budak bulat ke tepi lah!                     
                                     HAHA .





okay itu saje gambar-gambar contengan manusia kreatif  :)






14 comments:

Cik Nur said...

satu novel 2 cerita..mcm best..!
yg pasal contengan tu, mmg kreatifkan. :)

@ deqla manjew said...

takdo koje kan dorang ni.. siap lukis kat dinding cam ni...tp mmg pndai melukis..

~Sweet Honesty~ said...

wahhhh..sangat kretip novatip erkk..hihi

Arina Shamsul said...

emmm,kadang 2 contengan jalanan ni menarik..tetapi kadang2 wat sakit hati je kan?

Aine Ainun said...

kekadang contengan diorang tu menyerikan jua...kretif=))

Chic Na said...

cendol baca la pastu citer kat akak ye. hehe..
wahh akak suka la org lukis2 graffiti ni. kreatif. :)

lelamaisara said...

heeee...cantik pulak contengan kat dinding tu kan....

hazfee said...

seni tu. hahaha. kalau kat dinding lama blh mencantikkan dinding tu dengan lukisan diaorg :D

9n0L4 said...

haha. klakar je. beria² promote padahal tak bace pun. hehe.

cendol said...

haha mmg la..x bce pn..x minat novel =D

cendol said...

HAHA kalo conteng yg bukan2 tu mmg la rse nak tampO jee =D

cendol said...

malas la bce novel kekekeh :)

9n0L4 said...

oooo tak minat eh. besenye kan org cmni, rajin study. ulat buku. ;)

amranaiman said...

inilah yg dinamakan grafiti hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...