May 29, 2012

Interesting lips painting












30 comments:

Chic Na said...

comel lah. kreatif betul. :)

Si Matatajam said...

ishk..tak sanggup M nak wat mulut cam semua tu.. huduh..hu hu hu

@ deqla manjew said...

haha.. pernah tgk gmbr ni seblm ni...mmg cute je...

Dieyna said...

nak pakai pergi mana lips macm tu

Yana Libra said...

tak sanggup nak kuar dengan bibir camtu..huhu~~ :p

~Sweet Honesty~ said...

tang ketam tu yg comell..hihi

Misya Mialen said...

hahaha..sy takut la pula tgk org tp mulut mcm tu.hahhaa

Yumida said...

kreatif kn diorg ni..mmg kelihatan seakan2 real..panda n ketam tu kiut..tergelak nengok
follower ke 152

ch000tz axoera ヅ said...

comeell plak heheh

hyz said...

hahaha comel

dyabunga said...

seksi mulut ketam tu..hahhaa

Ayuni said...

hikhik, kelakar...

lelamaisara said...

hehehe..takut pulak nengok nye..tak dan nak pakai..hehehhe

MamaEma said...

mak aih..ada ke yg sudi buat camni...hehehe

9n0L4 said...

eiuwwwwww. menakutkan je menengok nyeee. hehe. ;)

Azee Hana said...

mak ai,,ni kalau pakai camni bawak g jalan2..mesti jadi femes..orang dok pandang jek..haaha

Aine Ainun said...

hihikss....cute=)

Dieyna said...

mcm2.. tapi ada ke yng nk make up mcm ni nak pi jln3... hehe

Wanieys said...

kreatif sguh..mulut pun bleh lukis jd mcm2 hahaha

salam perkenalan dr wani follower ke 155 :)

Arina Shamsul said...

hahaha..kreatif..tapi saya tak sanggup..heheh

are_lin@yu said...

mak aii comell.hehe..dear ayu follow sini..dari ahli gsf yg baru..jemput ke blog..;-)

etuza said...

asalamualaikum..welcome ke GFS

Cik Nur said...

Nur kembali... :)

kreatifff..! nur suka tgk yg lebah tu..!

:)

LYAfrina said...

hehe... kalo pakai dgn kostum ok la


salam pkenalan... calon baru GSF

N.Aima K said...

comel pula ;)

salam ziarah

Snow Queen said...

sgt kreatif...comel..<3

Busyra Bt Takiyudin said...

hehe. kreatif :)

Masz Sidek said...

kreatif btul... sampai bibir pun boleh direka macam2... :)

Solehah Shamsuddin said...

solehah ske bibir ketam tu.hehe

alepridz said...

rasa cam nak cium jeeeee mulut tu sume... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...