August 14, 2012

What the fish cake??kau hentak kepale laki kau dgn lesung batu!!!


terjumpe dlm fb,

Enggan beli baju Raya , Isteri hentak kepala Suami Dengan lesung batu .

Reaksi pertama,


kahkahkah lawak !


Reaksi kedua,




perhh ganas der.tak nak beli baju raye jer pun punye la hangin smpai mcm tu sekali.
tp ini jarang berlaku kan?yg selalu dngr laki pukul bini.sesekali dngr laki kene hentak dgn bini rase mcm awesome je.hahaha


bini dia gila kot ye? 


44 comments:

aNiss :):) said...

bini dia sakit mental mungkin!! haha :DD

Wanieys said...

durhaka punya bini huhu.....

Cik Nur said...

hihihihih... mungkin bini tu dah hilang sabar kottt...hihihih

cik dah faridah said...

bini panas baran ni...ganas tu..siap hentak ngan lesung..

Cendol said...

yela rasenye mental prob kot..

Cendol said...

mmg mmg elok kasi kaki je tu haha

Cendol said...

melampo beno.kot ye pn hilang sabo jgn le hentak dgn lesung..
hentak le dgn kapak ke,parang ke..

unsecretostory said...

PEHH . Biar betol cite tue ~

Deqla manjew said...

tak cium bau syurga nanti! haishh

leakedknowledge said...

ni yg buat aku takut nk kawen nie..bhahaha :P

aku HaniAsyira said...

bini2 ku gengster namanya nye tuh..

Si Matatajam said...

Maybe tension sangat kot sebab jiran dok tayang baju raya kat dia patploh pasang

aNiss :):) said...

sebab kalau normal person tak kan laa buat mcm tuu :DD

Tinta Lana said...

Salam.

Berita kat mana ni bubu?

Lesung saiz kecik kot, yg besau cam pemadam je..eh, ada ke? memandai jep aku,hahaha.

Adala tu, rosak fius, wayar berselirat dalam kepala tu..tu baling2 lesung batu,hek3.

Myra Jay said...

Adeh... macam2 hal...

dyabunga said...

bini dia tu mmg ada masalah tu..hiihi

Kesuma Angsana said...

x hilang sabar kot tu!

Cinta Misteri said...

Teruk kannn...mana laki dia nk beli. Baju kurung je harga dh mcm byr 1bln ansuran kereta. Kang kalau beli tetunggak plak kete, syok2 balik kg. kena tarik tgh jln. Sapa nk jwb?

si Bini tu slalu sgt tengok wrestling mlm jumaat kowt... LoL

Rapunzeel Cikilolo said...

ni mesti kes tiap-tiap taun tak pernah dapat...

izan mama mia said...

ragam rumahtangga..

eyjalukman said...

ini btol2 kritikal punye kes ni . smpai kne hntak laki dy ? hahah mybe rya thun sblum tu tkde bju rya kot . hehh

Chic Na said...

hahah.. ni dah kes berat ni. sakit oo kena lesung. hukkk..

UmmiSyarni said...

apada...baju raye je pon.

Edy Fee said...

perghh buat sambal kepala suami ke.kejam3

fadh leyanie said...

bini dia dibawah pengaruh alkoholik kot..:P

-meeSUPERGIRL- said...

itu bermakna perempuan tidak lemah . muahahahhahaha . naya hubby dy . mintak cerai lah bang oii . haha

Cendol said...

wslm..tjumpe kat fb berite ni,lokasi kejadian kat KL x silap.
ade ke lesung besar pemadam?haha

Cendol said...

haha gangster tak bertempat tu..agak2 la.kalo dh gangster sgt guna la parang ke kapak ke baru roccckkk!!!

Cendol said...

ganas dan gila.haha

C'Jai said...

Yang kat atas tu..lucu pulak...sian somi dia...

N.Aima K said...

ish ish...ngerinye..

boni kacak said...

bini dia gangster..haha

Mieya Atiera said...

Perghh, dasyat gila bini dia nie.

Yana Libra said...

tension tak dapat baju raya lah tu~~~ huhu

tp, sampai ye hati dia pkul suami dia dengan lesung batu..sakit tu~

lelamaisara said...

Dasyat tu....melampau melampau....

9n0L4 said...

meroyan kot. huhu. tak pun lame dah menahan. so jadi mcm gunung berapi la meletupnye. ;)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

cendol! jangan wat camtu ye nanti :)

Cendol said...

tu la pasal.tak matang tu bini dia.heheh

Cendol said...

haha sambal belacan kpala

Cendol said...

2 la pasal.gila kot tu.org normal smpe gati ke nak bagi dgn lesung.adeiii

Cendol said...

haha InshaAllah,cendol baik kak ehehehe >_<

Cendol said...

ni bkn gunung berapi yg meletop.ini kepala org yg meletup.haha

Cik Nur said...

itu lagi ganasssss......!hihih

izz iizza said...

OMG....sampai gitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...