March 7, 2013

The Chosen One @_@

sambil mengesat mata, lana tak kasi cendol komen belog die! :'(
(mengadu di public=jgn tiru aksi ini)

the choosen one . terkesan .


seorang mahasiswa perubatan tahun 4 universiti Al-Azhar meninggal dunia . 
beliau dikebumikan di Tanah Perkuburan Melayu,Kaherah , Mesir .
menjengah ke belog beliau,ternyata begitu bersemangat menjengah ke tahun 4 dunia perubatan.tak sabar nampaknya beliau ingin bergelar Doktor.
Apakan daya, tak sempat . Panggilan Ilahi lebih awal rupanya.

terkesan . Ajal maut itu rahsia Allah . 

teringat kata-kata seorang Guru , 

"Only the Choosen One Can be A Doctor "





30 comments:

Cinta Misteri said...

kenapa arwah meninggal dunia? sakitkah???

moga cita-cita cendol tercapai bila tiba masanya nanti. wish u r the chosen one... :)

**rindu kamu cendol manis

Chic Na said...

Innalillahiwainnailaihiraji'un..

Cik Nur™ said...

Al-fatihah....

psst...Rindu cendoll....!

shar90 said...

takot plak ckp pasal bende ni... huhuu
tp nape dia meninggal? huhuu
cik cendol bape taon lg nk abis? hehehe

lelamaisara said...

al fatihah...
ajal maut semua ditangan tuhan...semua rahsia Allah...

cendol....akak rindu kat kamu dik..:)

Deqla manjew said...

Al-fatihah.. bila dah smapai ajalnya tiada siapa bisa menghalang...

Mrs Velentine said...

Innalillahiwainnailaihiraji'un..al-fatihah....sakit ker arwah??semoga cendol berjaya capai cita2

are_lin@yu said...

al fatihah..cendol pn the choosen one doc in da future ;)

Nastyna said...

Innalillah...
Insya Alah, sama2 doa kan u will be the chosen one.

michelle De hunny said...

nanti nak pegi berubat kat dr.cencol :D

aku sihat je.ko?
rindu ^^

Nadia Elena said...

Al-Fatihah. Semoga rohnya ditempatkan dlm kalangan org2 yg beriman. Aamin..

Cik Zaitul said...

al fatihah ,

ya bukan semua org dapat apa yang di impikan kan..

Cik Aini said...

innalillah..
sakit ke kenapa dia meninggal tu Cendol?dah smp masa kita sdiri pun x tahu bila..semua tu perancangan Allah..

Cendol sihat?study smart hokayy..take care tau :)

Bulan Syurga Firdausi said...

innalillah..

elyna mirsada said...

al fatihah buat arwah..miz u cendol..

kinara kinatara said...

inalillah hiwainnalillah hirajiun..moga di tempatkan di kalangan hamba2 yang beriman...

aku HaniAsyira said...

Insya-Allah u are the chosen one

boni kacak said...

sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah buat arwah.. semoga arwah ditempatkan di tempat orang-orang yang beriman dan beramal soleh kepadaNya..amin..

Solehah Shamsuddin said...

Alfatihah. Cendol, rindu cendol sangat2 tau

izan mama mia said...

Innalillahiwainnailaihiraji'un..
mg beliau aman di sana

Yana Libra said...

Al-Fatihah..jagalah diri di tempat org ye..all the best~ :)

Karukord jagau said...

Al-fatihah...

nnt jemput dtg sini ye...
http://karukordjagaus.blogspot.com/2013/03/happy-birthday-cendol-territories.html

Si Matatajam said...

Al Fatihah...Miss u cendol... Happy belated besday dear... Yes u r The choosen one!

Cinta Misteri said...

kamu dh okeyyy cendol?
bila nk balik tanah tumpah darah?

Mohd Selim Zainal said...

al-fatihah....buat member cendol k..

mselim3

pls:sorry dah lama x ziarah sini,

Arina Shamsul said...

Al-fatihah..

begitulah ketetapan Allah kan dik,x siapa yang tahu .

N.Aima K said...

good luck dear!! kita usaha dan tawakkal je dik..selainnya biarlah allah tentukan

al-fatihah tuk kawan seuni awak

Tinta Lana said...

Salam..

Oooo..ni keja cendol rupanya..mengadu kat blog,hik3

Eeiii, rindu la kat cendol..taktau knapa *bunyi gedik je kan,jgn baling cendol kat lana sudah,hehehe*

Kita doakan cendol salah seorang the choosen one yg Allah izinkan jadi doktor.. ^_^

Rapunzeel Cikilolo said...

cendol??

tumpang sedey....

semoga cendol dapat jadi doktor yang penyayang ye :)

kopi pasta said...

mati tak kenal usia. tak kenal siapa kita. bila dah sampai seru, mati itu pasti...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...