July 25, 2013

Disangka panas hingga ke petang,rupanya hujan di tengahari .


rasa nak mengamuk .

ingatkan dah balik malaysia ni,boleh lah berblogwalking dengan lajuu. sebab dah cutiii . dah tak payah pegi kelas . ada banyak masa nak melepak santai . kalau dulu tak sempat nak berlama-lama depan lappy .huhh

rupanya,SAMA je . TAK  BOLEH jugak nak berBW. line SEMPUT . nak hupdate entri marah ni pun susah.
asyik-asyik "AN ERROR OCCURED WHILE TRYING TO SAVE OR PUBLISH YOUR POST.PLEASE TRY AGAIN ."

ini semua mesti Hotel sebelah ni punya pasal. bangunan tinggi dia tu menghalang pancaran satelit .hahaha tetiba.tuduhan melulu yang mengila .

nak buka pesbuk pun asyik suruh refresh je.nak isi borang online,lagilah payah.

nak terjah belog,katanya google chrome cannot find..bla,bla,bla, refresh page. err !!

nak tekan button publish tengok jadik ke tak entri ni. T_T 

11 comments:

Mrs Velentine said...

sabar jangan marah2 bulan puasa ni

Deqla Manjew said...

kalo line semput mmg sakit hati kan.. tp alhamdulillah, entri cendol yg ni berjaya dipublish! yeayy.. hihi..

lelamaisara said...

dugaan berpusa..hehhe sabar dik....

Masha Meisters said...

ape kate kite reramai pindahkan aje lah hotel itu...supaya pancaran setelit terpancar semula ke lappy cendol ni...hahahaha

Chic Na said...

sabar.. sabar.. takpe dimaafkan.. hehe..

betul la tu hotel tu punya pasal.. ~tetiba~

kayyana said...

tulah pasal.. kalau line lembap rasa mcm nak marah je.. tetibe emosi pulak kan kan kan.. hihihi

Cik Nur™ said...

sabar cendol..sabar...ini dugaan buat cendol..hehehe

hotel apa yg meninggi tu?dekat dgn umah eh..

Cik Pensil said...

TAHNIAH2 berjaya jugak publish entri ni. hehe. sabo2

Yana Libra said...

sabar je lah ye..huhu~

Tinta Lana said...

Salam.

Memang salah hotel tu cendol, ya, setuju!!!

....

err..yang sebenarnya, kena tukar line internet tu,hahahaha

Cik Aini said...

menjadi...
nmpk nya button ni menjadi.kekekeke
sabo ye cendol.bulan posa ni xleh marah2,nti kurang pahala posa oooo.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...