April 3, 2012

This is real ! look at this !!

i found this on fb ..and this is real !


okay okay what to do ??


1 . look at the picture below rite on her nose for 30 second
2 . next u look at the wall ..err not fb wall but ur wall..dinding rumah kamu la!
3 . u will see her face clearly ! 


TRY it ! it works !



i like ! 
                    

14 comments:

dyabunga said...

takut plak tengok mata tu..huhu

@ deqla manjew said...

ish seram pulak tgk pic ni.... hihi

cendol said...

Memula mmg nmpk seram,tapi bila dpt tngok muke real dy kat dinding, dy mmg cantik! Kompem nk tngok lagi!

Cik Nur said...

selamat tgk siang..kalau tgk mlm2..huhuhu

~Sweet Honesty~ said...

ehh..tak jadi la..mcmana nk tgk neyh..??

mzhany said...

boleh tak hany tak berani nak tgk, sbb selalu terkena yg tenung gambar lama2 skali keluar gambar hantu...eiiii.

tapi hany pernah tgk kat FB, kalimat ALLAH ada 3titik jugak, tenung lama lama, bila alih pandangan ke wall rumah, masih terpancar kalimah ALLAH itu...

eLLa n aLia said...

ya lah jadi.. siapa ni? aswaryarai? eh..

@ deqla manjew said...

slm...singgah sini.....deqla lom sihat laa... still batuk2... :(

afzalsukasuki said...

hmm tak nmpak :(

Arina Shamsul said...

saya dah tengok lebih 30 minit dik tak jadi2 jugak..hihi. pic ni nampak real ke?

Arina Shamsul said...

yah! saya berjaya tengok..tapi pic ni tak duduk diam kan?cam wayang pulak..hihihi.terkejar2 mata nak tengok...hihi.


tengok kat dinding putih je baru boleh nampak :)

M@W@R Q@SeH said...

alamak dh x ilang plak gambar ni dr mata....tgk mana2 pn nmpk lg...ishhh seram lak...

9n0L4 said...

haah. seram menegak bulu roma ni. takut nk tgk. hee.

Fabulous Me said...

OHTIDAK! Ia menakotkan utk jam 1am ni. Adehhh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...