May 12, 2012

Peminat Roti !!! tengok !!!

dear readers , 


siapa suka makan roti, anda mesti baca entry ni sampai habis .


okay tau, ramai yg malas baca kan . tak pe . tengok gamba je .




~
~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~



     WARNING ! 
 siapa yg penggeli,dan lemah jantung, jgn scroll ke bawah ye . 

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~





  INI ADALAH ROTI !













amacam? geli tak ? euwww memang tak nak makan la macam ni . 
roti roti ni jadi tarikan pelancong di thailand !

Kittiwat Unarrom from Thailand is the son of a baker.

dia ni Art student . memang jadi la..

tapi geli geli wokeyh !














serious geli,nak muntah !! rase cam kotor je roti tu .


banyak video dia kat YOUtube 




okay dah sleepy . enjoy ! 













15 comments:

Cik Nur said...

errr...gelilah nk mknnnnn...!
nak terrrmunnnn...!

FARHAN said...

buuwerrkkk! gelinya! ada ka yg nak mkn! T_T

eh tah2 sdp kn.. erkk =.=

hazfee said...

sapa yg sanggup mkn roti ni?seram kot.hahaha

~Sweet Honesty~ said...

erkkkk...cm real siott..huhu

lelamaisara said...

eee...ntah ape2 je..roti buat mcm tu..sape la nak makan kan...

Chic Na said...

yucks! ada ke org makan roti camtu ek. euwww.. tak sanggop den. :)

dyabunga said...

ee..tak sanggup nk mkn.

9n0L4 said...

erkkkkkkkkk. takde stail yg lain dah ke. huhu.

Dieyna said...

biarlah tak makan pun. huhu muntah balik agaknya.. kembang pipi nak makan...

@ deqla manjew said...

biarpun org kata sdp, tetap takde selera nk mkn!!!

syiela said...

sungguh tak lalu

teha said...

sanggup xmkn tori nie.. hahaha !

Aine Ainun said...

x selera...makin x selera walopu pejam mata..huhu

Yana Libra said...

gelinye tengok~~!

QasehnyaRania said...

mmg tak lalu nk makan...muntah dulu..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...