June 22, 2012

....





semoga kita dipanjangkan umur untuk bertemu Ramadhan..bukan semua orang berpeluang bertemu Ramadhan yang datang sekali je setahun tapi penuh barakah .


mase kecik kecik bila bulan Ramadhan je ,kami adik beradik tak tidur malam . main main sampai pagi !
dah pagi kejut orang sahur . bila siang kitorang tido je . so tak rase lapo sgt .bila bangun dah petang dekat nak berbuka .


air soya cincau !  oyeah ! ^^





16 comments:

hazfee said...

sedar tak sedar dah masuk bulan syaban dah dan tak lama ramadhan muncul

Yana Libra said...

Ramadhan dah semakin dekat~ :)

aku HaniAsyira said...

nak puasa dah.. tak sabar... weeeeee~~

nak cendol lah.. haha

mama aryan said...

salam..harap2 dapatlah kita bertemu ramadha pada tahun ini.x sabar nak tunggu posa ni

~Sweet Honesty~ said...

rindu Ramadhan.. n tauhufa..(^_^)

Deqla manjew said...

betul tu...ramadhan bulan mengumpul pahala byk2..

lelamaisara said...

Amin....

dah habis bayaar pose ke dik..heheheh

are_lin@yu said...

ramadhan dah dekat sama2 kita mengutip manfaatnya nanti;-)

Cik Aini Lavender's said...

dulu selalu dpt sms ucapan ni bila dekat nk puasa..semoga kita semua dpt berjumpa ramadan ye :)

eh dasyat eh main2 smp x tdo..bagus gak x pyh ssh2 kunci jam.hehehe

syafiqakarim said...

cepat masa berlalu ya

Yumida said...

x lama lg ramadhan..x sabar..

Masha Meisters said...

insayaallah!

waktu puasa cicau yoes menjadi pilihan...hihi

Rapunzeel Cikilolo said...

huhuhu. harap ramadhan kali ni penuh makna

Chic Na said...

tak sabar nk tunggu ramadhan.

dah besar ni xbleh tido byk2 dah. makruh lak. hihihi.. :)

dyabunga said...

tak sabar nk puasa..

9n0L4 said...

counting days for ramadhan. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...