June 28, 2012

MYDIN my Loveee ;)



MYDIN i love u ! 




sorry ini bukan cerita chenta !


ini bukan lah cerita tentang Mydin anak mamak .


ini cerita tentang Mydin Mall . 




tengok soalan chic na .

Cendol suke Mydin sebab murah murah murah murah .
hehe tp tak sume la.
kene pilih2 la
mak pun suke Mydin .
dah tu Mydin kan syarikat muslim .
okay i sokongggg punyeerr
hehe :)



semenjak ade Mydin kat ipoh ,
Tesco ngan Giant dah mula lengang .
hoho ape nak dikato
mak dulu pun pegi Tesco.
skrg Mydin lah .
dah lame tak pegi tesco .

kalo mak sebut je nk pegi Mydin,terus semangat berkobar kobar ! 
haha

*sebagai pengguna,kita ade hak utk memilih kan. 
bandingkan harga.mengapa bayar lebih ?? (pinjam ayat Mydin sat)



kbye.Mydin wait for me . hehe

33 comments:

LELAKI INI said...

hahaha
support mydin jugak!

Kesuma Angsana said...

kkdg menyopping juga kat mydin ni sbb harga dia boleh kira lah ok juga

KorN said...

hehe.. ingat kan nama pakwe cendol tu mydin.. keh keh keh...

Mrs Velentine said...

kat sabah takde mydin

are_lin@yu said...

kat ini tak da mydin..huhu

Wanieys said...

betul tu...wani selalu juga klu nk shopping banding harga hihihi..pengguna da hak memilih sesuai slogan tu mengapa bayar lebih kuikuikui

9n0L4 said...

boleh jadi calon promo mydin ni. hehe

N.Aima K said...

amboi dah boleh jd duta Mydin neh

wan nurul hezrina said...

nie duta maidin??haha nurulkan kat sini alamandajer ada padahal ala apa bend pun tak dok..hahaha..carrefore alamanda barang MAHAL!!kalau jauh cket jaya jusco,giant.semua mahal.mmg maidin paling murah tp cni takdok

cendol said...

haha okey ape klo name dia Mydin pon..asal nama dia bukan jagung dah la .haha

Deqla manjew said...

ramai dah masok mydin ni..sbb murah2..huhu..

Miss BaNu said...

suke gak gi mydin..paling best sbb kt mydin ada byk vcd/dvd cite hindustan hahaha..suke beli dvd kt sana..

Boni JLL3 said...

hahahaha.. betul tu!! KITA ada HAK sebagai pengguna!! buat apa membazir dan bayar lebih. Lainlah orang KAYA yang banyak duit kan??

lelamaisara said...

betul la...sape tak suke yang murah...asal kite berkenan dan murah sudah la...hehehe

jom g pasar karat kat tempat akak..hehehe

Si Matatajam said...

Kalau kat lgkw ni Ada Mydin mesti M slalu p gak... Tahniah sebab menang teka2 Megi ketam..

Masha Meisters said...

ei,cendol ni pak din buleh eh...hehehe

Arina Shamsul said...

hahaha ingatkan ko dah jatuh cinta dengan si mydin tu dik..haha..

o mydin mall ye..hehe.

Yumida said...

alahai jatuh cinta ngn mydin la tuuu...
sy pn sama ske blanja kt mydin..murah..kannnnnn

MawardiYunus said...

haah dh x sedar kewujudan maidin setelah wujudnya tesco/jusco. huhu

leakedknowledge said...

maydin murah tu murah tp byk barang xberkuailiti..kne pndai2 cari

Deq's Qienz said...

tahniahh tekaan megi.ketam anda mgena..hihii

Chic Na said...

kahkahkah.. ingatkan dah terpikat kat salah sorang anak mydin tu. hari2 ke pegi mydin? bagus la cendol ni. pengguna bijak. ;)

jaakechik said...

jaa lebih suka ke mydin jgk, brg2 harian murah...hehe... tapi tesco pon okeyy.. dua2 best!

Yana Libra said...

mydin~~ hehe..mmg murah pun kan barang kat sana~

Misya Mialen said...

Sygnya dkuching x ada mydin.huhu

Cik Kay Jue said...

owh patut la.. mydin dekat dengan rumah... untung la.. huhu

aReLaN said...

jarang sangat gi mydin kat nilai ni sebab susah nak parking.kalau naik moto senang la.selit je mana2.hehehe

Cik Nur said...

mydin dekat tol jelapang tu, cik nur dah pegi.mmg besauu..!

~Sweet Honesty~ said...

amboi2..sukenye dia kt mydin..hahaha

cendol said...

tenkiu :)

cendol said...

aah . Cendol pn pegi sne..ade lagi satu dekat manjoi

cendol said...

haha misi dtg bwk jarum!!!

9n0L4 said...

baru je shopping kat mydin tadi. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...