July 7, 2012

Beza



aktiviti membuli rabbit


gambar sekadar hiasan . tak de kene mengena .


ape beza salah dengan silap ?

ape beza jelous dengan dengki ?





30 comments:

saifulizan shaari said...

apa beza kucing dengan rabbit...hahahaha

salah tu tu besar skit kot drpd silap
jeles tu tandanyer syg.....dengki tu tandanya busuk ati...hahahahaha

cendol said...

beza rabbit dgn kucen :

1 . rabbit telinga pnjng, kucen telinge pendek
2 . rabbit taik bulat kucen taik bentuk bebas
3 . rabbit taik takde bau sebusuk taik kucen
4 . rabbit tak reti mengesel mcm kucen
5 . rabbit tak de bunyi manja mcm kucen
6 . rabbit yg normal herbivor, kucen karnivor.
(rabbit aq tak normal semua dia bedal)
7 . rabbit gigi jongang . haha
8 . rabbit mkn taik sendiri,kucen tak.kan?

Si Matatajam said...

Salah tu sengaja buat,, silap tu tak sengaja buat. Setuju ngan jwp saifulizan bab Jeles ngan dengki..

Boni JLL3 said...

apa beza gambar tu dengan ayat2 tu?? beza dia macam tak ada kena mengena je.hehehehe

Mr.Clive said...

hahaha jauh giler beza gmbo ngan mesej.lol

Mr.Clive said...

lagu blog ni mnybabkan aku tetiba rasa sedih...lol

Telor Power said...

salah - kesilapan yg dilakukan lebih kepada perbuatan yg melanggar undang2

silap - perbuatan lebih kepada perkara yg salah tapi boeh dimaafkan cth mcm silap tulis, silap cakap, silap buat


eh...betul ker? mcm salah jer aku ni ahahaha

Cik Penguin_Solehah said...

soalan cepumas..Entahlah,solehah un tak pasti T_T'

izan mama mia said...

berbeza sebutan n ejaan..hihii

etuza said...

tak payahlah amalkan dengki ni ya, memakan hati bahaya untuk kesihatan lagipun Allah murka takut..balasanNya lebih berat. Satu persoalan dari entry anda ya...nice menyedarkan

leakedknowledge said...

apa beza bunny dengan rabbit???hahaha

Chic Na said...

suka buli rabbit ye.

salah=wrong, silap=mistake.
jeles=cemburu, dengki=iri hati.

(^_^)V

Cik Aini Lavender's said...

adoi...
nk kena jwb lah ni ye cendol?

beza yg plg tepat adalah dia pnya speling..hahaha
**salah tu kdg2 disngajakan
**silap tu x sengaja

**jeles tu cemburu
**dengki tu irihati kira ada rs x puas hati lah sng =p

Nurlyla said...

comel pula rabbit yang mmbedal smua mknn yee. ehehe..

kalau salah, mcm prbuatan yg sngaja atau sbb xtahu..
kalau silap pula, bnda dah tahu.. tapi pura2 silap..
erk, ya ka..

Edy Fee said...

knapa la dia diseksa sebgitu rupa.hikhikhik

lelamaisara said...

salah tu buat salah besar...
silap tu buat silap sikit je...hehehheee


jeles tu cemburu tapi tak pe kot cemburu kalu dengan benda baik...
dengki tu...busuk hati..tak boleh la buat tak baik..heheheh

Cik Nur said...

sama je nur rasa..xde beza pun..
cuma yang bezanya sebutan dan ejaan..hihihi

~Sweet Honesty~ said...

setuju dgn jawapan2 di atas..hihi

Nyue said...

hahahahah....tgk gambar tgk ayat cendol...terkedu xpaham mula..baca ag..baca ag..ooo....

banyak beza nye...xterhurai dgn kata2 tp dgn tindakan lebih jelas :)

Wanieys said...

beza sebutan dan ejaan hahhhaaa

Si Matatajam said...

M setuju gt ngan saudara etuza.. Tak baik dengki2...

ஜ miss klanika ஜ said...

nampak macam tiada beza dan difference nye. hehe

Arina Shamsul said...

akak nak jawab,tapi
pakar2 dah jawab dah semua.hehehe...kak senyum je la ye dik...hihhi

aku HaniAsyira said...

hmmm... salah cm besar jer.. silap mcm kecik entah lah.. sebab org akan ckp salah besar, silap sikit.. heee~~

jeles mungkin ada yg baik.. dengki sah2 tak baik..

Deqla manjew said...

bezanya ejaan je dear... maksud sama.. =)

Yana Libra said...

jeles dengan dengki?

jeles tu, cemburu orang tu ada lebih, tapi tak buat apa2..

dengki, ada perasaan untuk melakukan sesuatu yang tak baik sebab jeles dgn seseorang?



p/s:aik dah tukar lagu? huhu~

izz iizza said...

maksudnya sama jer kan..ejaan dan bunyi jer la lain..:)

9n0L4 said...

hehe. dengki ni jahat punye. jeles ni manje² je kot. ;)

Masha Meisters said...

setuju dengan semua jwpn di atas...hehe...

kesian rabit tu dah comot!

wan nurul hezrina said...

siapa yang jeles2?arnab?hikhik..dengki2 memang mcm besar kalau jelesnie mcm manja2 gitu.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...