July 25, 2012

Lawak ke der?



haha 
*tergelak sikit je

sumber :Fb

moral?
 ade ke?




37 comments:

Ulya said...

hahahah :)
ulya penah tngok dah yg ni .

sampai tak pahammmm =.=' mak die tu ..

lawak sikt je ni . . . :)

Chic Na said...

tergelak besar jugak. hahaha..

moral, berhati2 di jalan raya. ;)

aNiss :):) said...

moralnya, makan laa manggi selalu. HAHA :DD

btw, salam ramadhan yaa :)

Cik Aini said...

hahaha
mak dia nk bgtau jiran sebelah tu mati kena langgar sbb tgh mkn megi..hahaha

moral - jgn la selalu mkn megi ye cendol...x baik tuk kesihatan :)

izan mama mia said...

sbb mak dia nak makan maggi tu sorang..hihihi

Boni Kacak said...

hahahahahaha.. memang tak ada kene mengena lah..hahahaha

Niesa said...

hahaha..moral of the story is dengar ckp MAK!ekekeke..klakar..xde kaitan langsung...

are_lin@yu said...

hehehe...apa kaitan ya?tak nak bagi makan megi lah tu ;-)..salam 5 ramadhan cendol ;-)

kay_are said...

wat gempak betul.. dah r kalau malas nak kuar makan aku selalu gak makan megi je.. ish ish.. memang takde kaitan

Nyue said...

ahahahahaha...xthu kat part mne tu yg ad moral..heheheh...mayb time axcident tu dia tgh mkn maggie kot !

Cik mama said...

morak'nya yang omakk takyahlaa nak merepek merapan.. heheheh gurau jerr.. tp memg lawakk.. jgnlaa ada mak-mak buat cam gini yerr.. heheheh

dyabunga said...

hahhahaa..kesian maggi..haha

Masz Sidek said...

hehehe... sy tengah pk... apa kena mengena kena langgar dgn makan mee...

moralnya.... mak dia tak nak dia makan mee selalu... makanlah makanan yg lebih berkhasiat...

lelamaisara said...

heheee..orang tak makan megi pon boleh mati kena langgar kereta la makcik...huhuuuuuu

Wanieys said...

adeh mak dia ni pun ape la kena mngenanya hahaaa

Deq's Qienz said...

ermmm..cmna nk ckp ek.moral of story jgn amek tau hal owg kot..hehee mak ajaq ank bergosip..ye ke?ermm hentam jelah labu..

Deqla manjew said...

haha...ada baca ni kat fb...mmg lawak la mak dia tu..

aReLaN said...

hahaha..memang takde kaitan.aiyoo

Cik Nur said...

hahahahaha..pesanan org dulu2 mmg mcm tu..
mmg xde kena mengena langsung..
dulu kita hingusan lagi mmglah pcaya..hahahah

Masha Meisters said...

haha...ada la tu...haha

apepun maggi memg kurang baik :)

~Sweet Honesty~ said...

moral.. jgn makan megi..hihihi

Errah said...

haha...mak dia pon...lau bg alasan sbb makan megi xpe jugak..=)

Miss BaNu said...

hehehehe pening apa kena mengena ngan maggi kan hahaha stress budak tuh hehe

LYAfrina said...

hik..hik..
lawak2 seram mak dia ni

-SUPERGIRL- said...

haha ! at least mak dy jage kesihatan dy ..

izz iizza said...

haha..lawak..lawakk

Yumida said...

haha..bengongnya..stress si emak tu..
moral: budak kecik mmg sering ditipu

Misya Mialen said...

hehehe... x ada kaitan pun;)

C'Jai said...

hehe...macam2 ade, lawak ni...kan cendol kan..

Nurlyla said...

haha, dah baca pun.. tpi msih lwak..

9n0L4 said...

haha. nak jugak tu. obses sgt tak nak bg org mkn megi kot.

9n0L4 said...

haha. nak jugak tu. obses sgt tak nak bg org mkn megi kot.

Si Matatajam said...

Ha ha ha....tak pasai2 M dok gelak sorang2 ni.. Mmg lawak la der... Klik2...

Edy Fee said...

ahha alawak..makan ape pon kalau nak mati..mati gak

wan nurul hezrina said...

mak dia nie sekolah darjah bape gamaknya..buat ayat takder kesinambungan langsung.hahaha

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hik3. apa pon tak boleh.

azzerlee sazlyz said...

moralnya, jgn makan maggie nanti kena langgar kereta hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...