August 8, 2012

@#$%^&*()_(*&^%$#@#$%^


rasa nak membebel babann kat belog ni tapi ini hari tanpa kata,
biar gambar je yg berbicara

sumber : fb

tengok tajuk jadi macam tu sebab taktau nak buh tajuk ape.kbye!

34 comments:

Si Matatajam said...

Ha ha betoi tu.. Ramai yang jadi hamba puasa bukan Hamba Allah swt...

LubLy said...

hahaha..kan dah kene..

wan nurul hezrina said...

takot nengok muka kartun tuh..huhu

aah betul2 cendol kenalah belajar mcm mana betul2 nak mendalami ilmu Allah n setiap suruhannya..bukan puasa semata2

Mrs Velentine said...

hahahaha

Wanieys said...

nice sharing cendol^^...tgk tajuk mcam nk hamun org jer hahhaaaaaa

Fikri said...

Yeah.. tarbaekk :D

unsecretostory said...

Haa . Betul . Org selalu lupa kewajiban yang laen .

Chic Na said...

huhuhu.. sgt memberi pengajaran. ;)

Misya Mialen said...

Hehe.syum baca kartun ni dear ;)

izz iizza said...

kan x pasal kena sembur..haha

Arina Shamsul said...

Hehehehe..pedasnya....hihihihi..

~Sweet Honesty~ said...

hehe..hokey...

putryteya said...

HAhaha . betul tu .... tak sedar diri lagi ...

Deqla manjew said...

best bebelan ni..alhamdulillah di bulan puasa ni deqla bertdg..dah ada niat nk tdg trs cuma nk lebeh muhasabah diri..insyaAllah..doakan deqla dibukakan pintu hati.. :)

dyabunga said...

hhhaha..

Cik Nur said...

hihihihihi..
tajuk sempoi tol untuk entry ni..
kompom tuan blog pun susah nak sebut..hahahah

aku HaniAsyira said...

hahaha.. org kdg3 rajin puasa tp ibadat lain tak buat.. ni mesti sbb kalo pose org nampak..

amy syahiera said...

nice entries !
terkedu terus perempuan tu

N.Aima K said...

tadi ada bc kat fb lebih kurang bgni bunyi dia "tuhan berpesan agar kita memperingati bukan menghakimi"..

Miss BaNu said...

setuju3 bangat ngan gmbr tuh..

Niesa said...

hehe..nice..
amin!semoga kita semua dpt hidayah.. (^_^)

9n0L4 said...

huhuhu. itu la die jawapan org yg jahil. tahu pulak pose tu Allah suruh kan. moge diberi hidayah. Insha Allah.

lelamaisara said...

tajuk N3 pon dah tak da kata2 jugak eh..hehehehehe...

yela,pose buat..benda lain tak buat...hahhaha

are_lin@yu said...

hehe peringatan yg baik ;-)

Masz Sidek said...

kan dah kena....

nice entry.. :D

mselim3 said...

betul2...saya setuju....artikel....

Cendol said...

wah bagus2.Alhamdulillah . inshaAllah ye madam :) teruskan le niat suci murni tu.Allah bless u!

Cendol said...

haha tak reti nak sebut.ce cik nur tlg sebut?haha

Cendol said...

haha tajuk entry dh tak mampu berkata kataaa..tak boleh dieja!

Cendol said...

pedass meletoss ke tidak??haha

amir aizat said...

Nice:-)

C'Jai said...

ramai sebenarnya yang jadi hamba kpd puasa bukan hamba kepada sang Pencipta..

Yana Libra said...

bagsu betul mesej tu..hehe~ :)

leakedknowledge said...

mohon insan2 berkenaan terasa kepedasan nya...mohon hang jgn trase...bhahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...